kraken

Alla inlägg den 7 juni 2016

Av kraken - 7 juni 2016 14:44

Vi har haft en så himla bra helg. Massa mys och trevligt umgänge.
I dag är jag hemma själv, för första gången sedan vi kom hem från BB, då Emanuel är iväg på ärenden under dagen. Men det känns bra. Vinga är lugn och snäll och jag har fått lite gjort mellan amning och blöjbyten.
Så som ringt försäkringsbolaget och uppdaterat min gravid-försäkring till en egen barn-försäkring till Vinga. Pratat med vårdcentralen och fått i mig lite mat.
Lite ovant ännu de här med föräldraledighet, men när vi har hittat lite rutiner så tror jag det blir bra.
Nu ska jag nog passa på att vila en stund medan Vinga sover och sen gå ut och gå en sväng med Vinga i barnvagnen.

En bild från här om dagen när det var aldeles för varmt för kläder.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards