kraken

Alla inlägg den 11 april 2016

Av kraken - 11 april 2016 19:39

I dag har jag förutom att jobba varit på tillväxt-ultraljud. Vi såg inte så mycket, eller jo, vi såg massor haha. Men inte på de sätt som man gjorde när bebis där inne var liten och man kunde se hela bebis på bilden, nu såg man mer en bit i taget. Men häftigt att kunna se hjärtat så tydligt med alla kamrar. i Övrigt såg allt bra ut, bebis har inte vänt sig än och ligger i säte och den är rätt liten, ligger på den undre tillväxtkurvan. Den ligger innanför gränsen, eller va det heter, men blir ett till ultraljud om två veckor för att se så den fortsätter växa som den ska och följer sin kurva. Känns bra att de håller koll. 

Efter jobbet så åkte jag och Emanuel till Tallberga och beställde sten, en massa sten. Vi ska bygga om muren som ligger upp mor grannen, då den i stort sett håller på att falla ner på vår tomt. Tror det kommer bli riktigt bra! Och gott att få det gjort innan bebis kommer. 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards