kraken

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av kraken - 28 februari 2016 18:37

I dag har vi varit i Ullared på Gekås med Rebecka och Tyra och shoppat loss ordentligt. En del barngrejer blev det, vi har inte köpt allt, tänker att vi ska vänta med att köpa det sista tills vi är lite närmare. Är i v 26+2 nu och det är ju en del tid kvar. Men det var roligt att få börja köpa lite i alla fall. Och så kollade vi upp lite grejer vi tänker att vi ska köpa längre fram också. Blir ju betydligt billigare att köpa lite i taget än att köpa allt sista månaden. Plus att det var perfekt att ha Rebecka med sig att rådfråga om grejer, hon är inte bara gravid som jag, utan har ju Tyra sedan innan och bra koll på de här med bebissaker. Perfekt =)


Men nu har jag ont i fogarna efter en dags traskandes runt på Gekås. Har varit väldigt förskonat från smärta under graviditeten, vilket så klart känns skönt. Men i dag känner jag av foglossning på vänster sidan. Men lite vila så är jag nog fit for fight igen tills i morgon.


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards