kraken

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av kraken - 10 februari 2016 20:20

I dag har vi haft klinikdag på jobbet. Då pratade vi först arbete och utveckling på förmiddagen. Sen på eftermiddagen så föreläste en kvinna som hette Helena Hellström, hon är inspiratör och glädjespridare.Jag tyckte hon var väldigt duktig. Spred verkligen glädje och inspiration. Gav jätte mycket och då är det ju extra roligt att gå på föreläsning! Härligt.

Nu sitter jag hemma i soffan och slöar framför tvn, googlar på föräldraledighet, på om jag kan få gå på föräldra-kurs på betald arbetstid, mejlar med facket och kollar kollektivavtal och annat spännande. Är ju en hel värld att sätta sig in i det här och inte ett dugg inspirerande haha. Men det måste ju göras och jag tänker att om jag börjar nu och tar lite i taget så blir det inte så jobbigt sen.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards