kraken

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av kraken - 8 februari 2016 18:45

I dag fick jag en stor leverans på posten, ett paket med 10 tygblöjor som jag beställt. Börjar ju närma sig nu 115 dagar kvar enig min lilla "bebsiapp" i telefonen, till att bebis är beräknad.  Men mer än halva tiden har gått och det börjar bli lite på riktigt nu med magen som putar och bebis som buffar inne i magen. 

Så jag har slängt in blöjorna i maskinen nu, läste att det är bra om man tvättar dem 2-3 gånger innan första användning för att förbättra uppsugningsförmågan. Beställde så kallade 2-in-one där man själv lägger i mellanläggen och hur mycket man tycker man behöver fylla blöjan. Tänkte även beställa några all-in-one blöjor där allt liksom ingår/sitter fast. Så får vi se vad som kan passa oss bäst. 

Sen tänker jag att vi kommer ha en del engångsblöjor med, i början och sen när man är iväg och så. Men tycker det ska bli roligt att testa på tygblöjor, känner typ ingen som använt/använder de. 
Någon som testat och kan säga vad ni tycker?


 



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards