kraken

Alla inlägg den 29 januari 2016

Av kraken - 29 januari 2016 16:51

Har varit hemma med en hemsk huvudvärk i dag. Eller migrän rättare sagt. Har haft ont i huvudet i tre dagar nu, men i dag fick jag vara hemma, då gick de inte mer.
Tredagars migrän är inte standard för mig längre. Men just nu beror nog mest på att den medicin jag brukar ta inte är något man ska äta när man är gravid. Så nu får jag mest käka alvedon och försöka vila bort de. Tar ju betydligt längre tid, men de går.
Har mått lite bättre nu på eftermiddagen men gick precis och la mig för att vila en stund till, men de gick sådär haha. Det knuffat och buffar för fullt i magen, så det är svårt att slappna av.
Men mysigt är det, ska se om Emanuel lyckas känna in någon buff med, än så länge har har inte kännt något. Men är bara i v 22, så de kommer nog :)

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards