kraken

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av kraken - 4 augusti 2015 19:59

Fy, jag orkar inte mer, kom till jobbet i går, allt var kaos. Inget som skulle gjorts i helgen var gjort. Så en redan fullspäckad dag med massa att göra blev helt galen. Med en "att göra lista" som jag aldrig trodde skulle ta slut. Men vi redde ut allt efter lite om och men och dagen blev väll ändå ok, om än stressig och rätt stökig. Natten gick ungefär i samma tecken som dagen, stökig och jag fick typ tre timmar sömn. Sen var det ju bara upp igen och fortsätta jobba vid sex i morse. När klockan var elva och jag skulle sluta så fanns det ingen personal som löste av mig, (någon miss i schemat) så jag fick ringa upp till verksamhetsledarna som fick komma springande så jag kunde gå hem, en kvart för sent. 

Väl hemma vid tolv i dag så hade jag tänkt njuta av solen lite, måla i garderoben (som vi håller på att uppdatera) och simma på Forsheda badet på kvällen. Men jag däckade i sängen och sov fyra timmar, hörde varken när klockan ringde eller när Emanuel kom hem. Sov som en sock helt slut. När jag vaknade vid strax efter fyra i eftermiddag hade ju typ dagen gått och varken det ena eller de andra var gjort. 
Efter mycket om och men så målade ändå jag ett varv i garderoben och nu ligger jag helt utslagen i soffan och orkar ingenting mer. Förstår inte hur jag ska orka jobba 10 timmar i morgon... 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards