kraken

Alla inlägg den 7 april 2015

Av kraken - 7 april 2015 22:40

I går kom vi hem från Danmark. Efter 3 broar (stora och lilla bältbron och Öresundsbron) och nästan 7 timmars bilfärd så var vi hemma igen vid fyra tiden på eftermiddagen. Var både skönt och tråkigt att komma hem. Hade varit skönt med några dagars ledighet till, men samtidigt gott att komma hem. 

I dag har jag jobbat och då känner jag verkligen att jag hade behövt ett par dagars ledighet till. Fy farao vilken skitdag. Började med att komma en halvtimme för sent till jobbet då jag kollat fel på tiden på vårt nya schema. Sen gick de bara utför, inget planerat eller förberett inför dagen, otrevliga och otacksamma ungdomar. Men efter mycket fixade, stress och trixande så löste de sig. Men vid de tillfällena känner jag bara att jag borde göra något annat. Jag ska inte behöva ta skit från ungdomar som vi gör allt för att ta hand om, jag ska inte behöva vända mig ut och in för att få ordning på sådant som andra borde ha hjälpt till med och jag skulle helt enkelt bara jobba med något annat. Men sen i kväll när allt väl löst sig så kändes de bättre, men vilken skit dag. 

Ska gå och lägga mig snart och hoppas på att morgondagen blir bättre. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards