kraken

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av kraken - 25 februari 2015 18:16

I dag när jag kom hem från jobbet så bestämde jag mig för att göra något åt mina svarta spruckna byxor. De var självklart spruckan i skrevet. Så jag klippte av dem och sydde en kjol åt mig. Använde benen som jag klippte av och sen sydde ihop, så de skulle bli en bra längd på kjolen. Blev förvånansvärt bra faktiskt (syns dock inte så bra på bilden då kjolen är ostruken). Nästan lite omponerad av mig själv som sydde något så bra på frihand. Var ju mina gamla favoritbyxor, så de var roligt att de blev så bra. Blir nog en perfekt jobbarkjol! =)

Men med tanke på jobb så är jag faktiskt färdigjobbad denna veckan. Gött! I morgon ska jag träffa kusinen och hans familj som är här och hälsar på från Danmark. Ska bli roligt!


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards