kraken

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av kraken - 2 februari 2015 21:51

I dag har jag varit ledig, har sovit länge, till halv tio, då jag omöjligt kunde somna i går. Sista gången jag kollade på klockan var den halv tre. Tur att jag var ledig i dag så jag lätt kunde ta en sovmorgon. Sen har jag inte gjort så mycket, tvättat lite och bäddat rent. Sen låg jag en lång stund framför brasan och lyssnade på ljudbok och bara mös. Lyssnar via storytell och har upptäckt att de har en massa Astrid Lindgren. Jag älskar Astrid! Så nu har jag lyssnat på Salikons rosor, Alla vi barn i Bullerbyn böckerna och har börjat på Madicken. En sådan nostalgi, jag hade en massa band med Astrid som jag lyssnade på när jag var liten. Jag låg där i sängen med min bandspelare på nattygsbordet och lyssnade på historierna om Lotta, Emlil, Madicken och Bullerbyn.  

Efter en stund med Astrid så kom Karin och vi var ute och gick, ända ner till affären och tillbaka. Och det gick bra! Känns jätte skönt. Sen lagade vi käk och såg på film, mysig dag. 


 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards