kraken

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av kraken - 13 januari 2015 16:39

I dag är det 20 dag knut och innan Emanuel åkte iväg för att jobba kväll så städade vi ut julen. Alla stjärnor, ljusstakar, tomtar och juldukar är undanplockade. Granen utslängd och julgardinerna nerplockade. Kändes tomt efterrråt. Så efter att jag varit hos sjukgymnasten åkte jag förbi blomsterhandeln här i Forsheda och köpte lite nya blommor. Två rosa våreld till köket och en lite bukett med garbera gjorde susen. 

Hos juskgymnasten gick det också bra! Är förkyld och kunde inte träna, men hade genomgång med sjukgymnasten om hur det går med min träning. Krister (som min sjukgymnast heter) tror nog att jag ska kunna bli typ bra. Att jag ska kunna släppa kryckan mer och bli starkare i mitt ben. Kändes bra att på pappret kunna se hur jag faktiskt går framåt, att se att jag kan lägga på mer vikter och göra fler repetitioner av mina övningar. För ibland känns de ju som att det inte händer något alls, men med det svart på vitt nerskrivet i mina träningspapper så ser jag ju att det vist går framåt, heja mig! Så nu är det mer träning som gäller! Och det känns bra. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards