kraken

Alla inlägg den 16 september 2014

Av kraken - 16 september 2014 12:32


Jag fick tag på min gamla sjukgymnast i dag och vi bokade en tid. Ska dit om två veckor, känns bra! Ingen remiss behövdes heller. Så nu får vi se vad han säger och om han kan hjälpa mig, jag hoppas de. 



En annan tid jag behöver boka är tid hos frissan. Mitt hår börjar bli långt och slitet. Så nu funderar jag på hur min nya frisyr ska se ut. Blir nog lite ny, lite mörkare färg i de och sen har jag inte bestämt mer. 

Man kan göra mycket med lite hår, bara man har idéerna och inspirationen. Och om man övar kan man göra massa invecklat med flätor och uppsättningar. Jag gillar flätor, är roligt att se hur mycket man kan göra med olika sätt att fläta. Och man kommer långt med bara lite fantasi, ett gummiband och några hårnålar. 


 







Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards