kraken

Alla inlägg den 11 september 2014

Av kraken - 11 september 2014 16:54

I dag efter att jag städat och donat här hemma råkade jag somna en halvtimme på soffan, med datorn i knät. Så jag vaknade helt förvirrad när Emanuel kom hem vid tre tiden och visset knappt vart jag befann mig haha. Men de gjorde inget, behövde nog sova lite hihi.
Min fina, fina Emanuel överraskade i alla fall mig med blommor och gofika. Liksom sådär bara därför att. Och jag blev så himla glad! Tack!
Han hade även med sig en nyinköpt router så vi kan få trådlöst internt här hemma. Så medan jag och Emanuel byte plats i soffan och han sov en liten stund efter jobbet så installerade jag vår router. Så nu har vi äntligen nätverk hemma!
Efter de bestämde vi att vi ska ha myskväll med film, hemlagade revbensspjäll och gotte i kväll.
Och även om jag är fullt medveten om att man inte kan punktträna bort kalorier och kolhydrater, så har vi varit ute och gått en sväng nu innan myset. För att väga upp lite haha.
Jag gick en liten runda, då jag ska simma i morgon med och Emanuel traskade vidare runt elljusspåret när vi närmade oss hemma igen.
Men nu ska de kokas revbensspjäll!

Av kraken - 11 september 2014 13:08

I dag har jag sovit länge sen haft städ dag här hemma. Har damsugat, torkat golv, hängt tvätt och vattnat blommor. Känner mig duktig och det känns gott att ha rent och fit omkrign sig. Nu är jag redo för helg =) 

I  morgon ska jag simma med Karin och sen ska hon jag och Frida käka kräftor och ha myskväll här hemma. Sen lördag-söndag ska jag jobba mitt första helgpass på nya schemat. Känns lyxigt att jobba helg och ändå vara ledig fredagen, tummen upp för de!




Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards