kraken

Alla inlägg den 10 september 2014

Av kraken - 10 september 2014 10:23

Är ledig i dag och de känns skönt efter två intensiva dagars utbildning på jobbet och skönt när jag ska jobba i helgen. Vi har denna veckat börjat på nytt schema, jag har gått upp från 75% tjänst till ca 85% tjänst, känns bra. Alla i min personalgrupp har fått gå upp lite i tjänst efter att vi önskat de. Vi fick efter att en kollega bytt jobb dela på de tider hon tidigare haft, vilket ungefär blev 1 pass extra till i månande för oss var. Så nu har chefen gjort ett helt nytt schema till oss alla, med  lite ändrade tider på passen och ökad tjänst för oss, tummen upp för de!


Så i dag när jag är ledig tänkte jag sova länge, men vid strax efter halv åtta vaknade jag och var klarvaken. Bestämde mig då för att gå ut och gå en sväng, gick ju elljusspåret i måndags med Emanuel och då de gick bra tänkte jag att jag gör de i dag med. Så jag snörade på mig skorna och satte på en ljudbok och traskade iväg. Gick bra och en halvtimme och 2 kilometer senare var jag hemma igen. Lite lagom svett och utan ont i höften, jag hoppas de håller!

Nu sitter jag och skriver scoutprogram för hösten, var på scouterna i går och träffade mina fina utmanar tjejer och vi planerad in vad de vill göra i höst. Så nu ska jag renskriva de sista och skicka iväg programmet till dem. 


 




Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards