kraken

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av kraken - 10 augusti 2014 21:46

I dag kompade jag ut lite tidigare från jobbet för att kunna följa med Emanuel och hans föräldrar till Landvetter för att möta upp Emanuels bror och hans familj.
Det är nämligen så att de för tre veckor sedan åkte de ner till Sydafrika för att hämta sin son Elton. Vi har väntar och längtat så här hemma. Och i dag kom dom hem, med världens sötaste lilla charmtroll!
Maria och Daniel är så fina föräldrar och Elton känns redan som en självklar del i familjen! Så roligt!
Välkommen hit och välkommen in i familjen Elton!

Av kraken - 10 augusti 2014 01:03

I helgen är det jobb som gäller, jobbade kvällen i går och nu i dag jobbar jag dygn tills i morgon. Har varit en lugn helg på jobbet. Vilket känns väldigt skönt, för jag har varit trött och lite förkyld.
Borde sova nu egentligen (har sovande jour mellan 24.00-07.00 på helgen) men har precis varit uppe och delat ipren till en kille med huvudvärk och schasat två andra killar isäng (då de ske upp rätt tidigt i morgon).
Men nu ska jag se till att få lite sömn! Ska bl.a uppdatera medicin listor och städa medicinskåp i morgon och då är det viktigt att ha koll och inte vara för trött!
Natti natti

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards