kraken

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av kraken - 7 augusti 2014 17:16

Har "lekt" i min lilla söta lekstuga i dag. Efter att jag städat i köket, sorterat i skafferiet och slängt de som var för gammalt, hällt ihop de 3 påsarna med ströbröd till en, hällt i de 4(!) burkarna med bakpulver till två och sköljt ur gamla ketchupflaskor och mjölkpaket kom jag på att jag ska tejpa ihop, torka ut och ställa in de tomma paketen i min lekstuga. Så kan de barn som ska leka där på riktigt (inte bara inreda haha) använda dem i sin lek. Blev så fint så :)

Av kraken - 7 augusti 2014 14:53

Jag överlevde tand-utdragninden i går. Med två alvedon på kvällen efter att bedövningen släpp mådde jag rätt bra. I dag är jag lite öm i såret i munnen, men i övrigt mår jag prima.
I dag har jag fortsatt donat hemma, städat i skåp och lådor i köket, tvättat lite och lagat mat, allt till ljudet av en ljudbok om kärlek, svek och mord på 1300-talet. Spännande värre.
Sen har jag tömt och räknat min och Emanuels samling av småpengar, det kan löna sig att samla på mynt, nästan 900kr har vi skramlat ihop.
Nu ska jag fortsätta dona, och förbereda för en helg med jobb.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards