kraken

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av kraken - 25 maj 2014 19:25

Har haft en jätte mysig dag i dag. Spenderat mors dag i Gnosjö hos Emanuels bror Daniel och hans fru Maria, tillsammans med svärisarna.
Grillat, njutit av de fina vädret och umgåtts (och självklar röstat i dag) Sen upptäckte jag att de sålde Rikardos glass på blomsterhandeln vid Willys i Gislaved, jag ääääälskar den glassen! Så jag var tvungen att köpa en haha. Är en Italiens kille nere i Halmstad som gör sin egen glass och säljer. Och den är ljuvlig!
Det dåliga med dagen är att jag har ont, super ont i höften, ryggen och i min ena axel. Har antagligen legat dumt i natt, just för att jag har haft ont så jag har fått ont i axeln med. Så nu ligger jag i soffan hemma och tycker synd om mig själv. Inte ens medicinen hjälper. Ska kurera mig lite med ett rejält fusk och käka pizza nu.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards