kraken

Alla inlägg den 27 april 2014

Av kraken - 27 april 2014 21:12

Vilken jätte bra helg jag haft! Sofia kom ner från Örebro i fredags, vi planerade överraskning till lördagen då vi skulle träffas några gamla kompis från gymnasieklassen. Så vi sa inget till någon om att hon skulle komma. Sen överraskade vi alla och hade en super duper trevlig kväll, grillning, massa roliga minnen, uppdatering, skratt, och gamla kort. Var hemma vis tre i natt haha. 

I dag sov vi länge och sen tog vi en sväng ner till Ullared och handlade lite, var också roligt, Gekås är nästan alltid roligt :)  

Nu har Sofia åkt hem och det känns lite tomt. Men i morgon är en ny vecka och jag tror vi ska sova tidigt i kväll och gå och sova nu, blev ju ändå rätt sent i natt, även om vi sov länge i dag. 


 

   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards