kraken

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av kraken - 24 mars 2014 15:33

Jag är ledig i dag, har spenderat dagen med vila och eftertanke. Minns dig och allt de bra som gjort för mig, det är mycket ska du veta. Och du betydde nog mer än vad du tror. Så att sitta ner i vårsolen med en kopp te och bara minnas, komma ihåg alla de där sakerna du hjälpt mig med, allt de du sagt, all pepp du givit mig, allt stöd, all kärlek. De var välbehövligt och någonstans en start på att låta det sjukna in och förstå att du är en ängel nu, att du bästa Lennart inte finns mer. 


Sen har jag vandrat runt i trädgården, sett vårens alla små skott överallt. Varit i lekstugan och suttit och funderat på hur jag vill göra där inne till sommaren. Renovera och måla. Är så roligt att ha små projekt överallt! 


Någon som vet varför det är så mycket mossa på våra vinbärsbuskar och om, hur får man bort de?

  



Vår lilla lekstuga från insidan, en söt men hemsk sliten tapet där inne. Så drömmer om att ta dit min gamla röda leksaksspis som står hemma hos mamma, sätta in våra gamla sängbord som jag vill göra om, några hyllor och lite färg, så kan de nog bli fint. 

 


   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards