kraken

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av kraken - 7 mars 2014 15:12

Fy vad det är synd om mig som är sjuk! Mest synd om mig är det för att min nästa rinner hela tiden. Men lite bättre med febern i dag är det i alla fall.Så jag bestämde mig i morse för att ändå åka iväg på den där frisör tiden jag hade inbokad i dag. Hade ju fått ett presentkort av Emanuel med, så då måste man ju passa på. För jag tänkte att om jag tvingar iväg mig själv till frisören för att bli fin i håret, så kommer jag känna mig lite mindre sjuk. Men nja jag vet inte de ja.

Det tog tre timmar istället för två, hade i och för sig en elev som gjorde det, men tycker ändå att 3 timmar var länge. Och sen när hon var klar så frågade hon om hon skulle locka mitt hår, och ja ja tänkte jag, gör du de. Har jag ändå suttit här i tre timmar så kan du väll köra lite med locktången med. Resultatet, jag ser ut att vara 40 år hahah

Sen när jag skulle betala höll jag på att sätta i halsen. Vad jag förstått skulle de kosta 1200 kr med klippning och slingning och sen  med 20% rabatt på de, då hon som klippte mig var elev. Sen så hade jag presentkort på 300kr så trodde jag det skulle kosta typ 650kr, helt ok. Men det gjorde det inta alls, för klippningen kostade utöver slingningen, så då fick jag ändå betala 1000kr... Inte alls vad jag räknat med. Men jag orkade inte dividera. Så jag betalade och åkte hem. Med en frisyr som en 40åring....

Men men, utöver lockarna, som jag bara kan tvätta ur och priset så är jag jätte nöjd. De blev fint, bort med alla slitna toppar och lite ljusare som jag ville ha det. Färgen syns dock knappt på bilden, men i alla fall. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards