kraken

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av kraken - 6 mars 2014 19:57

I dag är det 6 dagar utan socker och kolhydrater för mig, känns skitbra. Känns skitkass däremot att jag ät sjuk, har varit snorig och lite förkyld i över en vecka och i dag vaknade jag med feber. Tog två alvedon och åkte till jobbet, vi hade personalmöte mellan 12-15 och sen skulle egentligen jobba till tio i kväll, åt kollegan Jonas som har semester. Men eftersom jag har världens bästa kollegor så jobbar Johan åt mig i kväll, så jag kunde åka hem och kurera mig.
När jag kom hem så var det hemskt synd om mig, så jag åkte förbi ICA köpte ölkorv och baby bell och en ny tidning. 

Sen när jag kom hem tänkte jag att jag ska ställa mig på vågen och se om det hänt något, nått grams skillnad kanske sen i fredags. Skulle egentligen inte väga mig förrens i morgon, 1 gång i veckan har jag bestämt att jag ska väga mig, men kunde inte hålla mig. Och kan jag tala om att det var skillnad,- 1,5 kilo har hänt. På 6 dagar!!! Helt galet, LCHF ist the shit! Vågen visar minus redan, magen mår bättre, inte så där uppsvälld som jag brukar vara, mycket mindre socker sug och jag känner mig mätt och go lääänge när jag ätit.


   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards