kraken

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av kraken - 12 januari 2014 21:00

I dag har vi hunnit med en hel del här på fållavägen. Jag har jobbat dygn och slutade vid tolv i dag. När jag kom hem höll Emanuel på att städa för fullt och vi har plockat ner de sista av julen tillsammans. Känns skönt att få undan allt, även om snön och kylan verkar komma nu äntligen. Men efter att ha läst underbara Claras blogg om krispiga vår färger så ville jag få undan julen illa kvickt :)
Sen har vi botaniserat i vårt förråd av fönsterlampor och kommit fram till att vi behöver fler, vi har inte till alla fönster. Så det ska jag fixa i morgon på smålle, hoppas de har några fina.

Efter städ och vårstäda kom Sara och Viggo på besök, vi åt en smarrig kyckling middag med glass till efterrätt, mums! Sen mös vi i soffan en stund innan de var tvungna att åka hem. En dag full med både jobb och återhämtning. Och det känns riktigt gott.
Nu kollar ja och Emanuel på "Så ska det låta" och laddar inför en ny jobbarvecka. Blir sex dagars jobb nu i ett kör, måndag till lördag, men det ska nog gå bra de med :)

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards