kraken

Alla inlägg den 28 september 2013

Av kraken - 28 september 2013 22:02

Jag sitter på jobbet och drömmer om vårt blivande kök. Jag och Emanuel ska köpa ett vitt epoq kök som heter fasett. Tror det kommer bli riktigt bra, gillar köket såå mycket. Vi ska inte ha några skåp med hyllor nere, bara lådor och sen skåp och vitrinskåp som överskåp, avlånga rostfria handtag och en mörk bänkskiva. Sen har vi ju köpt Rostfria vitvaror och till de vill vi  ha vitt avlångt kakel. Detta har vi tänkt köpa/beställa på måndag klockan två då vi har bokat tid på EL-Giganetn. (Det är dom som säljer epok kök) 

Det enda vi inte ha bestämt än är väll väggarna. Hittar vi en fin tapet så köper vi de, annars får de vara målade vita och så kan man sätta upp en fondvägg eller så sen senare. Kan vara skönt att hinna bo in sig innan vi bestämmer oss mer också.

Ett sådant här typ av kök är det vi ska ha tänkte vi.

     

 Vi ska inte ha överskåp hela vägen över bänskivan, utan mer som här på bilden, på halva väggen, tror de kan bli snyggt.

Av kraken - 28 september 2013 13:21

Nu börjar det hända grejer, i fredags var jag och Emanuel och beställde alla vitvaror till köket på elgiganeten. Kyl, frys, mickro, ugn och diskmaskin. Sen på kvällen var vi i huset och hälsade på de de nuvarande ägarna och mätte köket så vi på måndag kan beställa all inredning och alla skåp och luckor.  Sen i dag har jag och Emanuel varit och beställ en kamin till huset. Vi får den instalerad redan inna jul och jag är så himla glad och lyckligt. Tänkt att allt liksom bara rullar på nu, att om en månad tömmer jag min lägenhet och om två så flyttar jag och Emanuel in i huset. Längtar nästan ihjäl mig! 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards