kraken

Alla inlägg den 25 september 2013

Av kraken - 25 september 2013 06:36

God morgon världen. Vaknade till en frostig morgon på jobbet. Är glad att jag jobbar jour och inte behöver skrapa några rutor.
Jag vet att det varit frost fler nätter, men jag är aldrig uppe tidigt nog för att märka något annars haha. Så det är min första frost den här hösten. För nu är det verkligen höst. Snart oktober! Känns underbart, jag älskar hösten. Och snart flyttar jag med. En månad kvar!
Dax att börja packa ordentligt nu. Men innan jag ska packa måste jag rensa. Har rensat ut massa gamla böcker och tömt hela min brudkists på pärmar och papper. Förrådet rensade jag ganska bra i sommras, så där är det bara lite rens kvar. Sen det är "bara" garderoben som är det stora projektet kvar. Kommer ta minst en hel dag haha.

[Bild]

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards