kraken

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av kraken - 28 juni 2013 10:30

Jag har sedan ett år fixat mina naglar med nagelförstärkning, mina egna naglar blir sällan särskilt långa, de skivar sig eller går av, därför förstärker jag dem. Förra gången lyxade jag till det med en fransk manikyr, annars brukar jag bara ha en helt genomskinlig förstärkning.

Jag brukar fylla på nagelförstärkningen ca var 5 vecka. Men efter redan 2-3 veckor så syns utväxten och veckan innan jag ska fylla på brukar det vara en rätt synlig kant mellan mina egna utväxta naglar och nagelförstärkningen. Men då har jag ett knep för att det inte ska synas så mycket. 


1 Fila försiktigt på kanten av förstärkningen och nageln 

2 Måla med ett genomskinligt lack över hela nageln eller ett färgat lack om du hellre vill de, men har du en fransk manekyr kan det vita lysa igenom och du kanske behöver måla fler lager.


Syns knasten fortfarande är mitt superknep glitterlack!

De täcker de mesta av den synliga kanten på nageln. Måla hela nageln eller bara nederdelen med glitter. Super smidigt.


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards