kraken

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av kraken - 31 maj 2013 16:45

Måste säga att jag blev hemsk nöjd men min frilla i gåt. Hitta en "stepp to stepp" på en frisyr som jag prövade och det var superenkelt och blev jätte fint.

Men jag orkade inte fixa någon volym på håret, utan jag tog bara två slingot, på ena sidan, snurrade dem om varandra och satte upp dem i en bulle med 3-4 hårnålar. Sena gjorde jag lika dant på andra sidan och snodde de håret runt bullen och fäste med 4-5 hårnålar till. Klart!


 


     

Av kraken - 31 maj 2013 14:33

Fick hem månadens Glossybox i dag, massa fina grejer i den kan jag lova. Blev riktigt glad, framför allt för det underbara nagellacket i precis min färg från Color Club, blev dock lite besviken av dess torkhastighet, över tio min innan det var torrt och så länge orkar ju inte jag vänta. Men fin färg var det!

Sedan fick jag en ekologisk citron tvål som luktar riktigt, riktigt gott från DR. Bronner, en antioxidant kräm från Akademkliniken, en sun lotion med UVA och UVB skydd från Hawaiian Tropic, den både luktar gott och gör gott =) Smörjde in mig med den på en gång och den går lätt in i huden och lämnar en mild sommarfräsch lukt efter sig. Sedan fick jag också en Clensing conditionor från WEN som ska ersätta schampo, balsam, hårvårdsprodukter och styling. Den är jag mest nyfiken på att pröva, har hört massa bra om den, så det ska bli spännande. 

Sena som bonus fick jag även en energidryck för kvinnor (rosa burken längst ner på bilden), varför den ska vara bra för just kvinnor vet jag egentligen inte, men den står på kylning i kylskåpet så får vi se hur den smakar. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards