kraken

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av kraken - 24 maj 2013 16:18

I dag har jag inte gjort många knop kan jag tala om, sängen - soffan -  gymmet - soffan och så har jag lagt i en maskin tvätt. En riktigt skön slapp dag helt enkelt. Snart kommer hjärtat hit och vi ska ha resten av fredagen tillsammansl. Vad vi ska hitta på vet jag inte, men antagligen bara fredagsmys i soffan framför en film, känns som ett lagom företagande i dag =)


     

Av kraken - 24 maj 2013 10:15

I går fick jag lite grejer jag beställt på miniinthebox.com, ny laddare till mobilen med extra lång sladd och en solcellsladdare, som man kan använda till bådde dator och mobil, den funkar utmärkt!

Sedan har jag köpt en liten armekniv, mest för skojs skull, den är knallrosa och söt men kan nog vara till nytta på kommande scoutläger =) Beställde lite andra grejer med som ett mobil skal till Emanuel, lösögonfransar och putsduk till glasögonen. Miniinthebox är en rolig sida som har massa fyndiga och smarta grejer till bra pris. Frakten ligger på runt en månad, men strunt samma tycker jag när jag kan få en ny mobilladdare för 25 kr typ.


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards