kraken

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av kraken - 5 maj 2013 18:14

 I dag har jag ätit en riktnigt god brunch på pellikanen tillsammans med Karin och Emanuel, galet vad mätt jag blev, brunch med tårtbuffe är ju inget man äter varje söndag dirket. Men de här kan helt klart bli en tradition =)
Efter maten åkte jag med Emanuel ut till kärda där kan skulle bottenrensa sjön i Nästa, var mysigt. Emanuel plaskade runt i vattnet och jag solade. Dock tappade han en väst med sina vikter i, så hittar ni dem där på sjöbotten så skicka dem till mig =)



   


Av kraken - 5 maj 2013 10:15

Måste ju skriva om i går, hade en riktigt, riktigt bra dag. Emanuels bror Fredrik och hans fru Louise och barnen var här. Vi spenderade någon timme i Appladalen där även min systerson Gotte och mormor var, så barnen fik leka ihop en stund och springa av sig. Sedan gick vi hem till Emanuel igen och grillade, myste och kollade på film.

Bättre kväll får man nog leta efter, tack familjen Sylvan!


 

   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards