kraken

Alla inlägg den 6 april 2013

Av kraken - 6 april 2013 21:35

I dag är det alldeles för lugnt på jobbet, har liksom bakat en tårta bara för att fördriva tiden! Killarna har varit super skötsamma och gjort vad de ska, nu sitter de allihop på sina rum och inte vet jag, surfar och kollar på film antar jag. Själv sitter jag nere i jourrummet och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Får nog ta och servera den där tårtan snart tror jag, så det händer något =)


Av kraken - 6 april 2013 12:57

Har varit på gymmet och tränat nu på förmiddagen, känner mig sjukt duktig måste jag säga som tränar en lördagmorgon. Behöver träna i morgon med, för har inte varit på gymmet något denna veckan. Men har också haft fullt upp så det får väll vara ok.


I övrigt tänkte jag bjuda er på mitt största "beroende" Det som jag nog köper mest av som inte är mat eller hygienartiklar och det är nagellack haha. Har rätt många skulle man väll kunna säga, en och en halv hylla i kylskåpet med fyr dubbla rader på den nedersta. Jo jag förvarar dem i kylskåpet för de håller bättre och torkar inte ut då. Så tips till dig som också gillar nagellack, ha dem i kylskåpet. 


   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards