kraken

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av kraken - 14 mars 2013 20:16

I går var jag ju på smyckes party och köpte bland annat en jätte fint armband i stål med en rosett på. Tänkte jag skulle inviga och ha det på mig i dag, tyvärr gick det sönder efter typ 3 timmar, as tråkigt...

Jag kan laga det, men har ändå mejlat tjejen jag köpte det av, för även om det bara kostade typ 50kr så vill man väll att det ska hålla mer än en dag!


Lite ont har jag i dag med, i de där friska benet som jag egentligen inte alls vill ska göra ont. Men har traskat runt en del i dag, så det beror nog på de. Får se hur det känns i morgon, men känns det bra får det nog bli lite träning innan vi far till Oskarshamn. 


 


Av kraken - 14 mars 2013 16:59

Är precis färdigjobbad för dagen, har jobbat från "nine to five" som Dolly Parton sjunger och känner mig nöjd med dagens insats och ska nu åka hem och lägga mig i soffan. Fast först ska jag åka ner till ICA och hämta ut mitt paket. Har köpt en fin pressent till mitt hjärta =)


I morgon åker vi till Oskarshamn och då ska jag vara så ledig man bara kan efter 10 dagars jobb, jobbade rakt efter varandra på raken. Behöver jag säga att jag är lite trött?


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards