kraken

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av kraken - 5 mars 2013 21:05

I dag har jag haft en riktigt bra dag, började med att åka ut till Bor för att träffa tant Siv som är som min extra farmor. Jag hjälpte henne med hennes dator och hon bjöd mig på middag och på mandelkubb. Sånt sätter liksom guldkant på livet. 

Sedan tränade jag vattengymnastik och efter de så prövade jag att "simma" med wet vest. Det är som ett skumgummibälte som gör att man flyter så man kan jogga i vattnet, skit kul och as jobbigt.

Avslutade kvällen med att baka scones med miniscouterna, super mysigt!

Nu ligger jag hemma i soffan med sådär lagom träningsverk i högerben och lite ont i det vänstra. Känns ju sådär att jag har ont i mitt "friska" ben nu. Men enligt sjukgymnasten är det mina nerver som är irriterade och gör ont för att de är överansträngda och jag snedbelastar. Så nu blir det lite medicin och sängen.  


   







Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards