kraken

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av kraken - 4 mars 2013 12:30

Är i Värnamo och sitter hemma hos Emanuel och väntar på att han ska sluta jobba. Hade egntligen tänkt åka hem till mig i dag, så jag kunde gå till gymmet och träna. Men efter ett fantastiskt besked så "måste" jag bara vara kvar i stan och fira! Fira stort med god mat och konfetti (typ haha) Fira att jag har fått nytt jobb! Jo för så är det, de ringde i dag och meddelade att jag fått jobbet! Så nu har jag suttit i telefon halva förmiddagen och ordnat med uppsägning, pratat med facket och mejlat iväg en skriftlig uppsägning. Så den 15 april slutar jag i kyrkan och börjar jobba med ensamkommande flyktingbarn istället. Ska bli så himla spännande, för även om jag jobbat där extra i lite mer än ett halvår så är det inte riktigt samma sak att vara vikarie som att vara fast anställd.


Så i morgon (eftersom jag är ledig i dag) så får jag börja jobba på att knyta ihop säcken i kyrkan, avsluta mina projekt och se till att börja lämna över allt till de andra ledarna, till styrelsen och medlemmarna i kyrkan.
Kommer vara kvar i Smålandsstenar ett tag till och vill nog fortsätta att hjälpa till lite som ledare i tex tonårsarbete och i scout, men mer än så blir det nog inte.

´´

´´

Gislaveds kommun, här kommer jag!

 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards