kraken

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av kraken - 28 februari 2013 18:14

Jag har helt seriöst träningsvärk i benen, fatta den känslan liksom efter 6 år på kryckor! Stramar i rumpan och i låren, så himla underbart, träningsvärk och inte ont. Hann dock inte träna något i dag är precis hemkommen från jobbet för typ 20 minuter sedan.

Så nu har jag precis hunnit förbereda de sista med fika och andakt för kvällens cellgrupp som börjar nu vid halv sju, och tänkte jag kunde uppdatera telefonen samtidigt som jag skickade iväg det sista mejlet för i dag.

Roligt när man får sms om att man fått mejl haha, så blev ju liksom tvungen att snabbt, snabbt kolla och svara =)


Men nu kommer tjejerna snart, så tjingeling! 


Av kraken - 28 februari 2013 11:42

Jag har en lång dag framför mig, jobbar till kl nio i kväll och i vanliga fall brukar jag inte börja jobba förrens runt kl ett på torsdagar, så det liksom blir en normal åtta timmars arbetsdag. Men i dag har jag varit igång sedan halv tio. Telefonsamtal, mejl och massa, massa annat. Jag fattar inte riktigt att det blir mer jobb inför en ledig helg än inför en vanlig jobbarhelg.

En vanlig helg kräver förberedelser och planering inför fredagens tonårsaktivitet  kolla på vem som gör vad och sedan kör vi. Men en ledig helg så har jag trots att jag inte är där liksom allt ansvar. Jag måste förbereda och förbereda extra noga så de andra kan sköta allt. Ha koll på vem som gör vad och skicka den informationen vidare, så alla andra har koll och verkligen vet vad som sker, så det inte ska behöva ringa mig på min lediga helg när jag inte ens är hemma för att fråga om jag kan ordna saker

Men nu när fredagen i alla fall nästan fixad, så nu har jag resten av dagen att planera nästa vecka och kvällen cellgrupp.


Två av sex tjejer på förra veckans cellgrupp, mycket pyssel blir det   

         

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards