kraken

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av kraken - 3 januari 2013 15:19

Sitter på jobbet på Furugården och läser journalanteckningar från jul och nyår, pratar med killarna och skojar om tecknade tv program och konstga svenska trditioner. Underbart, jag gillar verkligen det här jobbet!

Går av klockan två i morgon och tror att jag får ett rätt lugnt jobb pass fram tills dess. För här råder lugn och sådan där skön jullovs slöhet.


Innn jag traskade iväg till jobbet så ringde jag Gislavedshus och frågade om min hyra. Och det visade sig att det blivit fel (phu!) jag har inte alls fått 600kr i hyreshögning utan 60kr. Så nu var det också löst, känns bra.


Nehe nu ska jag jobba vidare =)


Tjingeling

Av kraken - 3 januari 2013 11:15

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Hmm, det gjorde jag nog, men kommer inte ihåg vad haha. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Någon som blivit gravid =)

Vilka länder besökte du?

Lilla Danmark. 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Mer lugn och ro.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Jag vet inte riktigt... 

Vad var din största framgång 2012?

Att jag kommit fram till vad jag vill med mitt liv de närmaste året som kommer.

Största misstaget?

De gånger jag inte lyssnat på magkänslan och låtit folk köra över mig.

Bästa köpet?

Min vinterjacka och min nya dator. 

Vad spenderade du mest pengar på?

Hyran... utöver de så kläder. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

När min antibiotika kur äntligen var över i juli efter att ha knaprat tabletter sedan i januari då jag fick en infektion i höften i samband med min höftoperation (som ledde till en ny operation i februari)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Lorrens Euforia, Stiftelesns Vart jag än går och Magnus Ugglas version av Jag och min far.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare tror jag, har varit ett riktigt tufft år med operationer, infektioner och mycket jobb. 

Vad önskar du att du gjort mer?

Träffat familj och vänner mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Jobbat!

Blev du kär i år?

Ja! <3

Favoritprogram på TV?

Så klart Greys och sedan Historieätarna.

Bästa boken du läste i år?

Eragon serien och Himlen finns på riktigt. 

Något du önskade dig och fick?

Kärlek <3

Något du önskade dig och inte fick?

Bli frisk...

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Jag var ute och åt mat på Harrys med fina Karin,Frida och Emanuel

Vad fick dig att må bra?

Min underbara familj och mina fina vänner.

Mest stolt över?

Att jag är så himla stark. Att jag orkar fast jag inte tror det och att jag inte ger upp. 

Högsta önskan just nu?

Att jag får blir frisk snart och att saker och ting ordnar upp sig med jobbet. 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards