kraken

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av kraken - 2 januari 2013 15:54

Andra dagen på nya året, jag började med att ta sovmorgon till halv elva. De var skönt vill jag lova. Man låg helt klart efter med sömnen efter 6 dagar på nyårsläger. Har man tur får man runt 5-6 timmars sömn per natt och med allt som är i gång hela dagarna är det definitivt för lite haha. Men kul hade vi i alla fall.


Just nu går tvättmaskinen för fullt här hemma, jag har tvättat alla kläder från jul och nyår som legat som ett stort berg (redo att attackera) inne i badrummet. Och nu vid tre så kom Emanuel med två stora påsar tvätt då tvättmaskinen i huset där han bor är sönder. Så ni kan ju lista ut vad vi ska hitta på i kväll. Förutom att tvätta så ska vi nog se någon film och laga lite god mat tror jag. Känns som en bra början på nya året. Definitivt bättre än början på det förra, då jag gick och bävade inför min operation som ägde rum 10 januari. 


Nu ska här letas film, så god eftermiddag!



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards