kraken

Alla inlägg den 12 september 2012

Av kraken - 12 september 2012 14:08

Tänkte dela med mig av två hår tips.


Det första är ett torrschampo

De flesta har säkert testat torrschampoon, jag använder torrschampo minst två gånger i veckan. Och nu har jag hittat ett nytt roligt torrschampo med lite färg i! Batistes torrschampo finns både för de med ljust hår och för de med lite mörkare hår. Kan tänka mig att det är super för de med mörkt hår, då ni säkert också märkt att torrschampoon har en tendens att göra håret lite gråaktigt om man inte är blond. 


Fast nu har jag provat det ljusa och tycker det är toppen även på mitt blonda hår. Den ljusa färgen hjälper förutom att hålla håret fräscht ytterligare en dag utan att tvätta även till att ljusa upp utväxten lite (som syns extra tydligt när håret blir lite fett) 

Torrschampoo sprayar du ca 30 cm från håret i olika partier och masserar in med fingertopparna.

Jag köper mitt på eleven för 79kr, men har hört att det även ska finnas på Kicks och Åhlens.

         

Före

  


Efter

     


Det andra är en fantastisk hårolja som heter Davines Oi oil Absolute beautifying potion!

Är utan tvekan den bästa hårolja jag provat!

Mitt färgade och blekta hår som annars gärna blir lite frissigt och tovigt efter blekning blir underbart mjukt och lätt att kamma ut  nu när jag har använt denna olja. Håret blir helt fantastiskt och glansigt!

Detta är verkligen den bästa produkt jag testat på otroligt länge.

Du tar två tre droppar i handflatan och drar igenom håret med fingrarna, gärna när det är fuktigt. Oljan är otroligt dryg, så du behöver verkligen inte mer än några droppar, föna sedan håret eller låt det torka och om du märker att håret fortfarande är lite tott eller frisisigt kan du ta in en droppe till i topparna när det torkat helt. Jag älskar den!


Kostar 295kr för 135ml har köpt min Här

 

Har använt den 2-3 gånger i veckan i ungefär en månad, och såhär mycket har gått åt

 

 

 


   




Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards