kraken

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av kraken - 30 juni 2012 22:24

När man slutar 22.00 och är hemma 22.03 så har man när till jobbet ^^ 

Fick se lite sol i dag trots allt, har faktiskt varit rätt soligt hela eftermiddagen. Lövly!

Nu ska jag se några avsnitt av Fringe säsong ett och sedan sova. 



Av kraken - 30 juni 2012 11:40

Verkar bli en riktig regnig helg här nere i småland. I går både regnade och åskade det ordentligt. Men så ska ju Smålandsstenar vara en av Sveriges åsk-tätaste samhällen, så varför vara förvånad. 

Men vad gör lite regn när man ändå jobbar. Jobbar 12-22 i kväll och 14-24 + natten söndag-måndag. Så spelar väll ingen roll egentligen, men lite sol hade ju liksom inte skadat. 


Men nu ska jag springa iväg så jag inte blir försenad.


Tjingeling 

Av kraken - 30 juni 2012 00:29

Sitter och längtar bort, bort till sol och värme. Har ett gäng semesterdagar att ta ut i höst. Har bestämt med Rebecka att vi ska hitta på någonting, en resa i november. Om det blir utlands semester på någon vecka, en tripp med finlandsfärgan, spa helg eller bara en övernattning på hotell i Stockholm är inte bestämt. Beror lite på jobb och så.


Men kan säga att jag är rejält sugen på en solsemester. Har aldrig flugit eller varit utanför norden, resan över Tyska gränsen räknas knappt haha. Men nu vill jag iväg, ligga på en solig strand, äta god mat och njuta av sol och värme.


Någon som har bra tips på resmål i november? 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards