kraken

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av kraken - 13 juni 2012 22:58

I går efter jag varit på jobbet och lämnat brev och fixat allt som stod på min "att göra lista" så åkte jag till finaste Sara och hennes Viggo i Ljungby. Kände mig sådär alldeles tillfreds och glad när jag åkte dit. Mådde fantastiskt bra helt enkelt, njöt av min semester, sommarens planer, såg fram emot helgens scoutläger och nya jobbet i sommar.


Ända tills jag kom hem i dag och fick en massa så kallade "måste samtal" Folk fattar verkligen inte att jag faktiskt har semester och behöver vara ledig ibland. Och när man snällt förklarar för dem som inte vet (eller vill veta att man är ledig från ungdomsledar jobbet) så lyssnar de ändå inte utan tycker man kan ställa upp och jobba i alla fall. Ställa upp gratis på min semester och fixa saker som andra egentligen kan göra. Men det är ju smidigt att ringa till mig. Less jag blir. Förstörde verkligen hela min dag, försöker att inte bry mig och fortsätta njuta. Men de gick ju inte.






Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards