kraken

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av kraken - 1 juni 2012 12:23

I dag är min sista officiella dag i kyrkan innan sommaren. Ska i huvudsak spendera den med att fixa i ordning de där sista sakerna som ska fixas innan en lång ledighet. Typ städa skrivbordet haha. Sedan ska vi ha maskerad med havs-tema med alla tonåringar uppe på tre björkar i kväll. Kommer bli awesome! 


Blir ju lite speciellt när man har en special tjänst som jag har. Är anställd 60% men jobbar 80% nio månader om året, och är alltså ledig från kyrkan juni, juli och augusti. För då har vi knappt någon verksamhet och jag jobbar vidare på mitt extra jobb istället. Inte alltid optimalt, men just nu är det rätt skönt att få en paus från kyrkan och göra något annat ett par veckor. Få perspektiv, ny energi och kanske lite nya idéer.


Men även om jag inte jobbar under sommaren är jag ändå med på två läger, socut och tonårsläger. Timmar vilket jag får ta ut i komp i höst (hade varit goare med pengarna, men, men). Så funderar på att ta mig en rejäl ledighet med kanske en utomlandsvistelse i november =)


Men nu ska här städas skrivbord, rensa papper och förberedas maskerad. 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards