kraken

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av kraken - 7 maj 2012 23:14

Har planetarat lite här hemma i dag. Köpte små, små purjolökar, sallad och persilja. Hon jag köpte purjon av sa att jag skulle dela upp/gallra den och sätta den med mer avstånd så de kan växa sig stora. 

Så jag har delat och planterat och delat och planterat, galet vad många det blev haha. Vill du ha några så säg till =) Men hoppas det växer så jag kan käka färsk purjolök till sommaren. 


 


Av kraken - 7 maj 2012 12:41

Har haft en fantastisk vecka och en fantastiskt ledig helg! Var hos Sara och Viggo fredag - lördag sedan i lördags så var jag ute och partade med Karin och Frida. Super kul! Förfest hos Frida, middag på Harrys och sedan dans kvällen lång =)

I söndags var jag hos en vän till familjen, Siv. Hon är som min extrafaror. Hon har sålt sitt hus (stoora hus) och ska flytta till en lägenhet. Så jag har hjälpt henne lägga ut grejer på blocket och packa lite. 

Nu sitter jag hemma och försöker njuta och slappa på min enda lediga dag denna veckan. Lite svårt att försöka slappa när man vet att man har massor med jobb att göra. Men eftersom jag jobbar alla andra dagar denna veckan får jag försöka lägga det åt sidan och vara ledig i dag.


 


        

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards