kraken

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av kraken - 1 maj 2012 22:43

Har firat både valborg och första maj i strålande solsken. I går jobbade jag först på safe och sedan åkte jag ut till Thomas och Sandra och firade valborg med grillning och massa goda vänner. Super trevligt.

Och första maj har jag spenderat på Ikea med mamma och Karin. Köpte en del nytt porslin då mitt är kantstött och inte så fint längre. När vi lämnat av mamma så åkte vi hem till Karin och grillade och njöt av solen. Helt underbart skönt. 


I morgon ska jag jobba hela dagen på torsdag ska jag jobba ungefär en kvart eller så (ett kort, kort möte med kristan skolgruppen) Sedan ska jag vara ledig resten av veckan, har ledig helg och ska se till att njuta lite extra av det fina vädert som de har utlovat här onsdag-torsdag och förhoppningsvis i helgen.


       

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards