kraken

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av kraken - 19 mars 2012 20:54

Nu är jag inte bara sur på telenor, nu börjar jag bli sur på min iphone med. Det går ju inte att föra över kontakter FRÅN Iphonen till simkortet. Totalt helt omöjligt. Någon som vet hur man gör? Inte de, nehe. 


Fick i alla fall mitt nya sim-kort från telenor, men tror du det funkade. Haha nej då. Klart det inte gjorde. Har ju en kontant-korts telefon som reserv nu, men eftersom den också har ett telenor sim-kort så funkar det ju såklart sådär. Skorrar och hackar men den går i alla fall att ringa med den.

Försökte ringa telenor innan, men det gick ju självfallet inte. För den delen av kundservicen stängde ju fem i sex (även om de ska ha öppet till klockan sex) Så får väll ringa igen i morgon och klaga. 

Har nu gjort en total fabriks åter ställning på telefonen för att i morgon kunna tala om för telesnor att, nej det hjälpte inte. Vet du varför, FÖR DET ÄR INTE TELEFONEN DET ÄR FEL PÅ!


 

Av kraken - 19 mars 2012 17:15

Har varit på läkarbesök i dag (igen) det gick sådär skulle man väll kunna säga. Genomgick en kontrast röntgen, alltid lika obehagligt tycker jag. Och vattnet man ska dricka smakar visst illa!

Röntgen visade att det fanns 17x5 cm med vätska inne i höften, som en falukorv förklarade farbror doktorn.

Falukorv? Hur 17 kan det ens få plats med så mycket vätska där inne?

Blev i alla fall efter mycket väntande nedskickad till röntgen igen där de ville ta prov på vätskan, farbror doktorn följde med den här gången. För allt liksom se att allt gick rätt till (eller något sådant).


Kan tala om att det gör förbannat, jäkla, skit ont att få en över två decimeter lång spruta instucken rakt in i benet/höften, utan bedövning. Inte mindre än TRE gånger! Och sista sprutan var inte bara lång utan tjock också. Aj!


Så snälla sluta gnälla över din förkylning, din infekterade finne och din äckliga magsjuka, för jo, just nu är det mer synd om MIG! 


  = ??

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards