kraken

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av kraken - 14 mars 2012 20:18

Känns som att jag sedan januari skapat en hat-blogg mot telenor. Men jag blir verkligen galen på dem. För min mobil funkar inte! Ja eller mobilen funkar, men inte täckningen.

Har ringt dem både i går och i dag och suttit sammanlagt 3 timmar ti telefonsamtal med Telenor och försökt lösa mitt problem, med att jag haft problem med täckningen och inte kunnat ringa ordentligt när jag är hemma sedan i januari. De säger att jag ska göra än det ena, än det andra. Men inget hjälper.


Inget är löst än, men de ska i alla fall ringa upp mig i morgon och se om vi kan lösa den här skiten på något sätt. Vill helst av allt bara få säga upp mitt abonnemang och aldrig mer behöva betala ett öre mer till dem eller över huvud taget ha något att göra med dem igen. 

___________________________________________________________________



Annars så har jag suttit ute och solat med Lotta typ en timme i dag och ja vad ska man säga, det syns haha


 

Av kraken - 14 mars 2012 14:38

Har varit hos frisören i dag och klippt mig och fått lite ny färg, ja eller om man nu ska vara petig så har jag tagit bort lite färg  

Sedan har jag fortsatt städa här hemma, torkat golv och burit ut alla mattorna. Grannen Lotta kom förbi och hjälpte mig, framför allt att bära ut mattorna. Men även att tvätta golven. Kom inte åt riktigt under soffan och så. Är ju fortfarande lite stel och försiktigt med höften. Sedan satte vi oss i solen en timme och fikade och tjötade. Super mysigt. Är redan lite röd, så får vara försiktig så jag inte bränner mig i vårsolen. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards