kraken

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av kraken - 27 februari 2012 20:02

Jag har fått blommor i dag, super jätte fina blommor av super jätte fina Becka. Då blev jag allt glad 

Sedan fick jag besök och godis av syster och gotte som kom och hälsade på nu i kväll då blev jag om möjligt ännu gladare haha. Var sååå godis sugen innan, så de satt fint med lite brio. 


Men i övrigt så ligger jag kvar på sjukan, inte ett dugg kul. Har träffat infektions läkaren i dag. Hon vill sticka en lång nål rakt in i höften på mig och ta prov på den vätska som de hittat där inne. För att se om det bara är vätska som kroppen själv kan ta hand om eller om det är något äckligt var som behöver komma ut. Och ungefär i den veva så insåg jag ännu en gång att man nog måste vara lite sadist om man vill bli/är läkare. 


Annars så har jag pratat med försäkringskassan i dag och det var självklart något förbannat papper jag missat att skriva på (även om jag vänt och vridit på vart enda papper och skrivit på överallt på vart enda sida jag kunnat hitta). Men det var absolut nödvändig att skriva på just det här pappret för att jag skulle kunna få ut mina pengar från den förbannade försäkringskassa. Så har fått ringa till hyres bolaget, el-bolaget och CSN och bett om ursäkt för att jag blir några dagar sen med mina inbetalningar till dem. 

Det var som tur väll var lugnt, har ju inte för vana att vara sen med mina räkningar. Men det kändes ju inte så bra för mig i alla fall. Men bättre att ringa än att få en påminnelse. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards