kraken

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av kraken - 22 februari 2012 20:59

Det absolut bästa sättet att äta glass på är direkt ur paketet. Allra bäst är sådana där halvliters paket ni vet. Jag brukar dela dem på mitten och äta med en sked uppkrupen under en filt en regning dag. Precis som i dag. Favorit smaken är chokladkross. Lyxar jag till det ordentligt så blir det ett paket ben and jerrys. Fast jag orkar aldrig äta en hel sådan burk. Max en halv   I dag tycker jag att jag förtjänar ett paket glass extra mycket. Har ont i både höften och ryggen. Mest i ryggen, men nu med lite glass i magen känns det mycket bättre.


    

Av kraken - 22 februari 2012 18:27

Har tagit mig an alla mina kort från 2011 i en ny fotobok i dag. Tog en stund men det blev bra   

Har två lika dana album som jag gjort för år 2009 och 2010. Tycker det är kul att ha mina foton insatta i album så man kan ta fram och titta på dem. Inte bara ha dem i datorn. För det är inte lika kul och mycket krångligare att ta fram och visa andra också. Då får man liksom sitta hopkrupen framför datorn och glo. Mycket roligare med ett ordentligt album tycker jag. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards