kraken

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av kraken - 19 januari 2012 20:15

Har suttit och kollat på handboll med Lukas (kollegan och ungdomsledaren i pingst) nu i kväll, jäkla dålig energi i Sveriges spel. Kass att vi förlorade, men vi går ju vidare i alla fall och det är ju bra.


Lukas kom förbi vid två med lite lunch, Lotta (en av tonåringarna) var ockå här. Har sittut och tjötat och skvallrat hela eftermiddagen, gött =) När Lotta gått så pratade vi en del jobb, är i och för sig sjuksriven. Men svårt att bara släppa jobbet helt när man jobbar med ungdomar. Men det var mest roligt snack. Om hur de två nyårsläger vi var på med ungdomarna varit, om lite funderingar och planer kring våren och så. Tyvärr också en del om de faktum att han ska sluta i mars   


Nu sitter jag och slötittar lite på tv och funderar på om jag ska slå på en film eller inte. 


 

Av kraken - 19 januari 2012 09:45

Glömde ju berätta att jag fick jätte fina blommor i går. Från två av kvinnornra jag är tonårs ledare med i församlingen, Camilla och Jeanette. 

Tack!


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards