kraken

Alla inlägg den 26 september 2011

Av kraken - 26 september 2011 22:08


Jisses min höft håller på att ta kål på mig! Sitter på jobbet och tycker fruktansvärt synd om mig djälv just nu... Har tagit så mycket medicin jag får, men den hjälper inte. Åka hem kan jag ju inte heller, då jag jobbar natten. Men får i alla fall gå och lägga mig snart 22.30 Tur att jag slutar tidigt i morgon (09.30) och inte har mycket mer på schemat än en tur till Gislaved på eftermiddagen.

Fyy varför ska det vara såhär? Tycker att jag haft ont så det räcker nu!


Hade behövt en kram!


    

Av kraken - 26 september 2011 21:21

 Lite suddig bild från i lördags


Jag och finaste Karin

     

     

Av kraken - 26 september 2011 17:16

Sitter på jobbet i Lagan, här är än så länge lugna gatan.

Har till och med haft tid att beställa en högtalare till mobieln från Iphonebutiken.se


Högtalaren har fått bra resensioner så jag slog till på en grön. 149kr tyckte jag inte var så farligt   


 


"Denna retro-designade förstärkaren är gjord i silikon. Den förstärker ljudet i din iPhone, så att du kan dela med dig av din musik eller helt enkelt för att höja ljudet i ett röstsamtal.

  • Kräver inte ström
  • Fungerar både vertikalt och horisontellt
  • Dockkontakten är fortfarande fri, så att det går att ladda telefonen samtidigt
  • Tvättbar"

Av kraken - 26 september 2011 12:49

Det är så roligt när man får sina lönebesked i tid. Speciellt när det gäller mitt extra jobb, för jag skulle nämligen vilja veta hur mycket jag får i lön denna månaden. 

Men icke sa nicke. Inget lönebesked än, och jag få lönen i morgon!

Om jag har tur kommer lönebeskedet tillsammans med lönen i morgon, annars kommer det nog i övermorgon. 

Ååå vad irriterad jag blir!


Nu ska jag i alla fall iväg och käka lite lunch och sedan jobba natten i Lagan. Kanske kan få tag på lönekontoret senare i dag. 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards