kraken

Alla inlägg den 12 september 2011

Av kraken - 12 september 2011 21:15


"Är du kvar där du var 
jag har slutat gå förbi 
det är nog bäst för båda 
om jag försöker låta bli." 

Av kraken - 12 september 2011 20:12

Har haft en bra helg uppe i Kyrkokvarn med familjen. 

Lördagen var toppen trevlig, var bland annat med pappa i Skövde och hälsade på i världens bästa delikatess butik "läckerbiten" handlade både ostar och massa god choklad. Grillade på kvällen och spelade spel. 

Söndagen var mer som rysk roulett där man fick kulan i huvudet. Inte jätte kul alltså. Uppskattar inte att någon tycker jag ska dra åt helvete och på kvällen och sedan låtsas som att allt är frid och fröjd dagen efter.

Men nog om de. Helgen var till större del mycket trevlig och stugan var toppen mysig!


I går efter jag kommit hem så hämtade jag upp Fina Rebecka och Tyra och så hade vi "sleepover" hemma hos mig tills i dag. Hur mysigt som hellst!!! Får göras om snart.

Efter att Becka och Tyra åkt hem så träffade jag Karin. Har haft en dålig dag och legat i knät på Karin och lipat och sett på film och blivit pillad i håret. De behövde jag!

Vet inte riktigt vad som är fel egentligen, men är bara ledsen och nere. Tur att jag har så underbara vänner som tar hand om mig, tack!!!


I morgon ska jag upp till Örebro för att träffa farbror doktorn på onsdag morgon. Är ganska nervös faktiskt. För händer det inte något snart så kommer jag få psykbryt. Orkar inte ha ont mer, orkar inte gå på kryckor längre och jag orkar inte vara så begränsad som jag faktiskt är på grund av min höft som vägrar fungera som den ska.


Nu ska jag fortsätta se på Ensam mamma (och pappa) söker och äta choklad. 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards