kraken

Alla inlägg den 9 september 2011

Av kraken - 9 september 2011 16:47

Nu sitter jag i bilen på väg till Skövde (Kyrkokvarn för att vara exakt) på mini semester med familen.Ska bli riktigt mysigt! Fast det kan å andra sidan gå åt vilket håll som helst. Det är liksom de som är det spännande med familje semestrar med vuxna barn. Lite som rysk roulett ungefär. Kan vara hur roligt och bra som hellst, men det kan också gå käpp rätt åt skogen. Och orsaka dödens bråk och kiv.Men vi kör väll på och hoppas på det bästa ;)

Av kraken - 9 september 2011 10:21

Ni ska jag ha min första riktiga semester på hela året. Har haft lite komp och strödagar. Men ingen riktig semetsre. Så nu ska jag vara ledig i tre (!) hela dagar. Känns bra, väldigt bra!

Ska spendera min mini semester med en riktig familjehelg. Ska upp med syster och hennes familj och svärföräldrar plus min mamma och pappa (som faktiskt båda ska med trots de är skilda och inte direkt kommer överens).

Vi har hyrt stuga uppe i kyrkokvarn, ska bli grillning, spel vandring, slappa och mys.

Men nu måste jag packa!


(Orkade inte det i går efter jag varit iväg på lite äventyr hihi)


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards