kraken

Alla inlägg den 7 september 2011

Av kraken - 7 september 2011 22:58

Inland säger man dumma och oigenomtänkta grejer. Skoj som faktiskt sårar på riktigt (om än så lite).Då får man stå sitt kast och be om ursäkt. Även om det är en fånig sms ursäkt.Hatar att be om ursäkt/be om förlåtelse vis sms.Men vad gör man när personen i fråga inte svara på sin telefon (tror det beror på dålig teckning). Ja då får ett fånigt förlåt mig sms duga, bättre än ingenting i alla fall.Nu känns hjärtat lite lättare.Sov gott!

Av kraken - 7 september 2011 20:27

Har haft en riktig toppen dag med finaste Rebecka och hennes Tyra. Först lite shopping på stan och sen lunch hemma hos Rebeckas föräldrar i Bor.

Avslutade dagen med att hälsa på systersonen som fyller fyra i dag och fira honom med paket och lite fika. 


       

Av kraken - 7 september 2011 10:00

I dag ska jag ha en rikig mys dag med finaste Rebecka och hennes lilla Tyra som är hemma och hälsar på från Västervik.

Ska träffa dem inne i stan vid elva så ska vi gå på stan, luncha och bara ha det bra.



Nya favorit låten  


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards